Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
24
Ořez hlavatých vrb
25
Ořez hlavatých vrb
26
Ořez hlavatých vrb
27
Ořez hlavatých vrb
28
Ořez hlavatých vrb
Cvičení v Chyjicích
1
Ořez hlavatých vrb
2
Ořez hlavatých vrb
3
Ořez hlavatých vrb
4
Ořez hlavatých vrb
5
Zasedání 2 2025 - zápis
Ořez hlavatých vrb
6
Ořez hlavatých vrb
7
Ořez hlavatých vrb
8
Ořez hlavatých vrb
9
Ořez hlavatých vrb
10
Ořez hlavatých vrb
11
Ořez hlavatých vrb
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22
Maškarní bál
23
24 25 26
Zákaz vstupu do areálu Agro Bystřice
27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě Chyjice v úředních dnech a hodinách:

    Úřední hodiny: Pondělí 17:30 – 19:00

  2. Telefonické podání+420 721 898 722
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně.
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu chyjice@chyjice.cz, elektronickou podatelnou nebo poštou na adresu Obec Chyjice, Chyjice 54, 506 01, Jičín.

Jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu - povinné údaje žádosti!

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě Chyjice v úředních dnech a hodinách:

    Úřední hodiny: Pondělí 17:30 – 19:00

  2. Telefonické podání: +420 721 898 722
  3. Poštou na adresu: Obec Chyjice, Chyjice 54, 506 01, Jičín
  4. Elektronicky: na e-mail: chyjice@chyjice.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
  5. Elektronicky: datová schránka jr9a6mi
  6. Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti:

  • do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).
  • Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) do 3 dnů od odložení.
  • Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) do 7 dnů od podání.
  • Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) do 15 dnů.
  • Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem do 15 dnů.
  • Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm. a zákona) do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní / městský úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15 dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad),
  • krajský úřad, jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Za pořízení jedné černobílé kopie formátu A4:  
a) jednostranná 3 Kč
b) oboustranná 6 Kč
Za pořízení jedné černobílé kopie formátu A3:  
a) jednostranná -
b) oboustranná  -
Za tisk na černobílé tiskárně (formát A4, jednostranný)  
jedna stránka 5 Kč

Sazebník úhrad - celé znění

Formuláře

Další formuláře naleznete pod tímto odkazem: formuláře pro státní správu.

Poskytnuté informace

2021

2022

2023

2024

2025